Post by farelnedepwealth on Feb 20, 2022 15:47:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Glow Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Glow Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser generator poeng ▞▞▞
▞▞▞ Glow Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
Så gøy, jeg liker komplimentene du får fra kvinnestemmen, men jeg liker ikke når jeg prøver å plassere en blokk, den går et annet sted!!
Dette puslespillet er mye mer flytende enn det andre som er veldig likt! Det er fortsatt bedre enn mange av de andre blokkoppgavene. Annonsene plager meg ikke så mye, men det ville vært flott om de kunne kuttes litt. Takk!!
Jeg kommer tilbake og gir dette fire stjerner, men spillet lar meg ikke fortsette uten å angi alderen min. Det vil jeg ikke svare på. Det er ikke din sak, jeg bryr meg ikke om annonseinnhold
jeg har betalt for annonse gratis versjonen lile 3 ganger nå .... hvorfor har jeg fortsatt freaking annonser!?!
Ikke bra
forstyrrer andre apper i bakgrunnen som spør med for mange annonser og tvinger stopp.
Jeg elsker det, jeg spiller det hjelper å være rolig om natten og fortsatt prøve å slå rekorden min i en måned.
Glow Block Puzzle Tankenötter wfbd
Virkelig morsomt og verdt timene å spille LOL
Minner meg om Tetris, et favorittspill fra fortiden... Like tilsetningsstoff også!!!
Dette er det beste spillet for å fordrive tidene
Artig spill. Får meg til å tenke og planlegge.
Morsomt og tidkrevende. Veldig vanedannende spill lol
gøy å ha
Dette spillet ble så mye vanskeligere fra siste oppdatering, spillet genererer flere store blokker og får meg alltid til å tape, det var gøy, men ikke mer
Elsker dette spillet. Jeg spiller det hver dag. Det er enkelt å spille og jeg liker det veldig godt. Jeg elsker fargene og grafikken er flott. Tusen takk for dette fantastiske spillet😃
Det er veldig morsomt, men det har ikke en Tetris-modus slik bildene antyder. Hvis du legger til dette vil jeg rangere 5 stjerner.
Jeg elsker det, men saken er at det er mye tillegg
fordi dette spillet er så kult
Fordi den er så morsom og volumet er så tilfredsstillende at jeg liker den
greit
Det er ikke noe som at Tetris ikke faller for det som jeg nettopp gjorde
dette er ikke tetris lol
Bra spill. Men fryser av og til
Jeg elsker virkelig dette spillet. Det er morsomt og avslappende å spille, jeg bare hater at det er så mange annonser
Kjedelig !!!☹
Det er litt morsomt, men ikke så morsomt som jeg. Forventet at det skulle være
Annonsene dekker spillebrikkene, noe som gjør dette umulig å spille.
Er morsomt, raskt, for en gangs skyld kan jeg faktisk vinne!
Elsker det og det er vakkert fungerer godt skulle ønske det var mindre annonser, men det er perfekt
Veldig kort skjerm å spille siden det er vanskelig..
Moro Jeg forstår ikke alle reglene ennå, men det er et morsomt spill som gir deg en kampsjanse
Beste
Bra bra spill takk
Glow Block Puzzle Tankenötter aan
Det er gøy å spille😁
forskjellig fra andre blokkpuslespill. Takk skal du ha.
Det er et veldig morsomt spill, men det vil ikke redde noen av mine toppscore og fortsette å gå tilbake til det samme. Det er veldig irriterende, forhåpentligvis fikser de dette hvis ikke, kan jeg slette det
Jeg er en god tid morder og avhengig av veldig vakre farger, det eneste jeg ikke liker er at det er en liten stripe nederst som er en annonse som dekker mursteinene der du ikke kan se hva som kommer neste gang
Full av annonser
Bilder totalt misvisende, det er ikke tetris, du burde ikke ha plassert bilder som disse
Fantastisk spill veldig kunnskapsrik. Jeg likte det veldig godt, det er også bra for barn.
Hver gang jeg går for å spille mot folk står det at jeg skal sjekke internettforbindelsen og at jeg er på Wi-Fi, så hva er problemet?
Ingen gaver, hvorfor
Jeg betalte for annonsefri versjon, og etter en måned har jeg annonser igjen?
Veldig interessant
Dette spillet er ikke det det annonserer for
Raksasa Pertahanan Raja Strategi rxon
Det er et veldig avslappende spill. Blir deg avhengig.
Glow Block Puzzle Câu đố sjy
Glow Block Puzzle Teka-teki ojjq
Avslappende og mye moro. Alt i alt et flott spill.